Tanken var at de gerne ville have personificeret ansigterne bag firmaet, så kunder ved hvem de ringer til. Jeg er fuldstændig enig – ikke kun fordi de ringer til mig, men fordi de rent faktisk har ret.
Indenfor alle brancher bliver konkurrencen hårdere, og der skal arbejdes mere og mere for at få en ordre. Derfor er 1. skridt i dette arbejde at få sat ansigter på.
Du kender det sikkert fra dig selv. Hvis man støder på et firma man ikke kender, så kan man hurtigt lige tjekke hvem der arbejder i firmaet, og om hjemmesiden ser professionel ud. Hvis den ikke gør det, og du ikke kan se hvem der står bag, er det ikke sikkert at du vælger købe noget der, i stedet søger man videre og finder en man har tillid til.
Det var præcis sådan Jess og Tonni havde det. De havde allerede en rigtig god hjemmeside og facebook profil, men manglede lige det sidste, for at det var som de gerne ville have det.
Vi mødtes en formiddag i deres lokaler, og satte et par forskellige scenarier op, og tog nogle ærlige og ligefremme billeder, sådan som du som kunde også ville møde dem.
Vi kan vist godt blive enige om, at fotografere dem i en guldkarret ville have været en smule ved siden af deres erhverv (Dronning Margrethe – du ringer bare!)